sâmbătă, 1 martie 2014



                 ROMANIA-I  CA O FATA
                  SI ARE ZESTRE BOGGATA.
                 OAMENI EI SUNT SARACI  
                 CA N-AU AVUT BUNI CARMACI!     

                                           24 febr.2014
      POSTASUL
Astazi a venit postasul
Si mi-a adus  talonasul.
Nu-i o pensie babana:
E o pensie sarmana…
     Acum stau si ma gandesc,
     Trebue sa socotesc:
     M-apuca dureri de cap
     Cate socoteli azi fac!
Am facut economie
Si totusi am datorie!
Mi-am montat repartitoare
Dar in casa am racoare!
     Calorifere  ne-ncinse
     Unele le tin inchise!
     Cada n-o mai folosesc,
     Cu dusul doar ma stropesc!
Fac eforturi,ma gandesc
Ce solutii sa gasesc,
Ce efort sa facem inca,
Pensia sa  ne ajunga.
     Dupa ce am socotit,
     Iata ce a reesit:
     Am platit la telefon,
     Ca el nu mai avea ton.
La-ntretinere se pare,
Am platit o suma mare.
La fel si electricitate,
Ca nu se plateste-n rate!
     Cablu, l-am platit si el,
     Internetul,tot la fel
     Si din suma  cea ramasa,
     Plati:impozite la casa.
La vecini am datorii
Si acestea le platii!
Astea toate adunate,
Pensia s-a dus  jumate !
     Ce-a ramas,nu-i suma mare,
     Dar n-ajunge da mancare:
    Nu-i vorba de-mbracaminte
     Sau alte  lucruri marunte!
Preturile o iau la vale,
Nimic nu le sta in cale.
Cartoful de vrei sa-l iei,
Azi il cumperri cu trei lei…
    Si aceste mereu urca
     Nu stim unde o s-ajunga!
     Acum nu stiu ce sa fac,
     Inca nu gasesc un leac.
O solutie  gasesc:
Doar sa merg ca sa cersesc!
Ca sa merg si sa lucrez,
Nu pot sa ma angajez:
     Am varsta octogenara,
     Sanatatea-mi e precara!
     Nu vreu ca in mod grotesc
     Sfarsitul sa mi-l trraiesc!
Zilele ce mi-au ramas,
Vreau sa vad si acel ceas,
Ca s-arate deastadata,
Ca tara este bogata!
   ADAM ZDRU
 adamzdru.blogspot.ro

   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu